Навчаємось граючись

НАВЧАЄМОСЬ ГРАЮЧИСЬ

    Понад усе діти люблять ігри! Це захопливо, цікаво, а може бути і пізнавально! До того ж, відповідно до особливостей психо-емоційного розвитку, для учнів молодших класів гра –  спосіб пізнання навколишнього світу.
        Отже ігри – це не просто забавки, їх можна використовувати як інструмент для досягнення конкретних цілей: згуртування учнів класу, пояснення нового навчального матеріалу у невимушеній формі, ознайомлення з місцевими та зарубіжними традиціями, виховання взаємоповаги один до одного тощо.
       Пропоную матеріали, присвячені використанню ігрових прийомів на уроках.

Навчальні ігрові прийоми


П’ять  ігрових прийомів, які допоможуть урок зробити цікавим
Добірка універсальних ігрових прийомів для активізації уваги учнів та підвищення їх пізнавального інтересу на уроках.

Добірка ігор та вправ, які допоможуть усунути дисграфію чи запобігти її виникненню в учнів молодшого шкільного віку. https://naurok.com.ua/post/igri-ta-vpravi-dlya-podolannya-disgrafi


Ігровий прийом  квест : 5 форм квестів з наочними прикладами їх організації під час навчального процесу.
Ігри для активізації уваги на уроці

Добірка віршиків та казок з прикладами пальчикових ігор для розвитку дрібної моторики в учнів молодшої школи
https://naurok.com.ua/post/palchikova-gimnastika-veseli-p-yatihvilinki-dlya-molodsho-shkoli

Навчальна кінезіологія: проста гімнастика для мозку.
Огляд кінезіологічних вправ, які допоможуть зробити навчання простішим.

14 ідей вправ – руханок для учнів молодшої школи
Добірка вправ-руханок, які допоможуть урізноманітнити навчальний процес та зробити урок більш динамічним.

Іри для гіперактивних дітей
Поради для вчителів гіперактивних учнів.

Ігри, які дозволяють згуртувати клас



Бібліотека проекту «На Урок» містить багато цікавих розробок, які допоможуть урізноманітнити навчальний процес. 
Тема: Методичний посібник «Ігри, скоромовки, фізкультхвилинки в букварний період навчання грамоти» (за підручником «Буквар» М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко)
Автор: Бондаренко Надія Степанівна
Про матеріал: Посібник містить ігри, скоромовки та фізкультхвилинки, які допоможуть формувати й удосконалювати навички читання. Розробка адресована вчителям початкових класів, вихователям груп продовженого дня.

Тема: Розвивальні вправи для учнів початкових класів
Автор: Цуканова Олена
Про матеріал: Розробка містить вправи для підвищення якості візуального сприймання та розвитку пам’яті, ігри, орієнтовані на концентрацію та переключення уваги. Пропонований матеріал доцільно використовувати на уроках у початковій школі.

Тема:Екологічні ігри на уроках у початкових класах
Автор:Шевцова Ніна Василівна
Про матеріал: Авторка розробки пропонує низку дидактичних ігор, які допоможуть систематизувати й уза­гальнити знання дітей про тварин і рослини, а також про явища неживої природи.

Тема:Рухливі ігри з ходьбою, бігом, рівновагою
Автор:Сагірова Наталя Віталіївна
Про матеріал: Пропоновані завдання дозволять навчити дітей контролювати свої дії, слухати і розуміти інструкції дорослих, коригувати власну поведінку; сприятимуть розвитку уяви, різних видів мислення, творчих здібностей; допоможуть зняти емоційне напруження, створити сприятливий психологічний клімат в колективі.

Тема: Методична розробка на тему «Ігрові форми роботи на уроках математики».
Автор: Tokar Svetlana
Про матеріал: Авторка пропонує низку дидактичних ігор, які можна застосувати на уроці для ефективного формування важливих умінь – зосереджуватися, самостійно мислити, швидко орієнтуватися і знаходити правильне рішення та ін.

Тема: Комплекс ігор для розвитку мовленнєвої творчості дітей
Автор: Бурачок Надія Вікторівна
Про матеріал: Цікаві ігри та завдання допоможуть вчителям на уроках української мови творчо розвивати мовлення учнів. Вправи можна застосовувати на різних етапах уроку української мови, а також на уроках розвитку мовлення.

Тема: Післябукварик. Урок з теми «Звуковий аналіз слів»
Автор: Гуща Лариса Петрівна
Про матеріал: Розробка містить ігри та завдання, спрямовані на розвиток фонематичного слуху, уваги, пам'яті, удосконалення мовленнєвих навичок, творчих здібностей, критичного мислення тощо.

Тема: Літературне читання 3 клас. Урок-гра. П.Воронько «Сніжинки», В.Сухомлинський «Як синичка будить мене», В.Заєць «Шипшинові ліхтарі». Птахи наші друзі
Автор: Гуща Лариса Петрівна
Про матеріал: Розробка містить матеріали для проведення уроку-інсценізації: загадки, ігри для удосконалення навичок читання, картки для творчої індивідуальної роботи, кросворд.

Тема: Презентація «НУШ. Дидактична гра «Що змінилося?»
Автор: Долгова Ольга Володимирівна
Про матеріал: Пропонований матеріал допоможе вчителю розвивати пам’ять, увагу та спостережливість учнів.

Тема: Презентація «Дидактична гра «Допоможи Незнайкові розібратися з антонімами»
Автор: Долгова Ольга Володимирівна
Про матеріал: Ця розробка стане у пригоді вчителям, що хочуть перевірити, як учні засвоїли тему «Антоніми». А діти отримають від уроку задоволення.

Тема: Дидактичні ігри на уроках навчання грамоти
Автор: Лебедівська Надія
Про матеріал: Ігрова діяльність – один з ефективних засобів підвищення якості сприймання молодшими школярами художніх творів на уроці читання. Пропонована розробка містить приклади ігор добукварного, букварного та післябукварного періоду, які можна ефективно використати на уроках.

Тема: Дидактичні ігри на уроці математики
Автор: Радченко Галина Миколаївна


Немає коментарів:

Дописати коментар